“Escape from Life Inc” is a quirky story-driven puzzle platformer, where you switch between three animals: a walking fish, an arrogant eagle and a stuttering reindeer. Throughout your adventure you'll be doing puzzles, platforming, exploring and much more. Together with plenty of wacky characters, help these three unlikely friends escape the alien lab!
I'm a 15 year old solo developer from Sweden, and this is my passion project I've been working on for about 1.5 years. It's a very personal game, with almost every tiny detail having its own little story to tell. I hope you'll enjoy it as much as I've enjoyed creating it :)