Cubic Parking
Cubic Parking is een minimalistisch parkeerpuzzelspel waarbij je het dubbele driehoekige blok van de rechterkant van het veld naar links moet verplaatsen.
Er zullen meerdere blokken (vormen van één, twee en drie blokken) onderweg zijn en je moet de ruimte vrijmaken door ze te verplaatsen. De richtingen waarin je het blok kunt verplaatsen zijn beperkt en worden aangegeven met pijlen.