Crafting Block World: Magic Dungeons Adventure
Crafting Block World is een avontuur met sandbox-elementen waarmee je je ideale wereld kunt bouwen!
Met de Pocket-editie kun je overal aan de slag! Bouw je stad terwijl je in de metro zit of in de klas zit. Bouw je huis terwijl je in de rij staat of in de file staat! Overal knutselen en bouwen!