Crafting Block World: Magic Dungeons Adventure
Crafting Block World is an adventure with sandbox elements that will help you build your ideal world!
You are not limited in resources and can build anything from the simplest houses to huge and luxurious castles! Construction of houses, huts, castles, penthouses – embody your most insane ideas, because craft is not limited!
Pocket edition allows you to engage in construction everywhere! Build your city while you are on the subway or sitting in class. Build your house while standing in line or stuck in traffic! Crafting and building everywhere!