Speel dit boeiende arcadespel alleen of met een vriend en voltooi meer dan 40 spannende levels in drie biomen, de een na de ander. Onderweg zullen er mijnen, bewegende platforms, kanonnen, magneten, winden, ijs en nog veel meer zijn.
Je zult dol zijn op de originele graphics en visuele effecten die synchroon pulseren met bijpassende coole muziek!