Castle Formers
Castle Formers is een slimme combi van platformactie en kasteelverdediging voor originele en dynamische gameplay. Speel als koning of koningin en verdedig je geliefde kasteel tegen hordes indringers.
Ontdek je de beste manier om je in de strijd te storten, kun je geheimen vinden die je 30 dagen helpen overleven en ervoor zorgen dat je koninkrijk blijft bestaan?