Castle Formers
Castle Formers cleverly combines platform action with castle defense to create original and dynamic gameplay. Choose to control a king or queen and defend your beloved castle from invading hordes.
Every day you have the opportunity to build your defenses, train soldiers, and prepare magic spells. Then, every night the battle begins! To overcome the invaders, you’ll have to navigate and interact with NPCs and build up your castle defenses.
Can you discover the best way to battle, find secrets that will allow you to survive 30 days, and ensure the survival of your kingdom?