Bones of Halloween
Je wordt wakker in een duister bos bij een kasteel en realiseert je al snel dat je wordt opgejaagd door groteske pompoenskeletten die uit het graf zijn opgestaan.
Ze zijn uit op meer dan alleen je Halloween-snoep. Schiet zo veel vijanden neer als je kan! Je krijgt te maken met verschillende monsteraanvallen, zoals pijlen, lasers, vuur en explosies.