Bones of Halloween
You awaken in a dark forest near a castle and quickly realize that you’re being hunted by grotesque pumpkin skeletons risen from the grave.
They’re after more than just your Halloween candy. Shoot down as many enemies as you can! You’ll have to deal with a myriad of monster attacks including arrows, lasers, fire, and explosions.