Black Skylands is de eerste steampunk-ervaring die games met een open wereld, zandbakspellen, top-down schietspellen en adventure games combineert.
Je speelt als Eva, een trotse, dappere jonge vrouw die wraak wil nemen op de koelbloedige criminelen die alles wat haar dierbaar is hebben vernietigd. Word kapitein van een luchtschip en verken de wereld in de lucht. Verzamel hulpbronnen en maak krachtige wapens, ontdek oude geheimen en vecht onder de zeilen van je schip.