Beyond Enemy Lines: Covert Operations
Bedenk een strategie, observeer de vijanden, sluip hun basis in en voltooi je missie. Je bent volledig vrij om je eigen pad te kiezen. Beyond Enemy Lines: Covert Operations is een meedogenloze, intense ervaring waarin vaardigheden en tactiek van levensbelang zijn!