Become The Wild
Probeer te overleven in de ruige wildernis en verken de procedureel gegenereerde wereld die bestaat uit verschillende biomen, dieren en hulpbronnen. Verzamel middelen en bouw je kamp om voorbereid te zijn op barre weersomstandigheden zoals regen- of sneeuwstormen. Gebruik de omgeving in je voordeel en word uiteindelijk de wildernis zelf.