Arietta of Spirits
Arietta of Spirits is een charmant avonturenspel met een emotionele verhaallijn, no-filler gameplay en razendsnelle gevechten. Het spel vertelt het verhaal van Arietta en haar familie die voor de eerste keer sedert haar overlijden een jaar eerder, het huisje van hun grootmoeder bezoeken. Helaas neemt de familiereis een onverwachte wending wanneer Arietta een mysterieuze nieuwe vriend ontmoet en de gave krijgt om vreemde geesten die het eiland bewonen te zien. -Ontdek een mysterieus eiland met weelderige bossen, donkere grotten en duistere geheimen.