Arietta of Spirits
Arietta of Spirits is a charming adventure game with emotion-filled narrative, no-filler gameplay, and fast paced combat. The game tells the story of Arietta and her family, visiting their Grandmother's cabin for the first time after her passing away a year prior. However, the family trip takes an unexpected turn when Arietta meets a mysterious new friend and gains the ability to see strange spirits that inhabit the island.