Archer 3D: Bow Shooting Range
In dit verslavende spel test je je nauwkeurigheid en behendigheid terwijl je een echte meester wordt in speerwerpen en boogschieten!
Vergeet niet het aantal granaten bij te houden! Je hebt een beperkt aantal speren, pijlen en andere projectielen, en het verstandig gebruiken ervan is de sleutel tot succes. Probeer alle doelen te raken voordat je geen granaten meer hebt, anders mis je het level.