Afterlove EP
Afterlove EP speelt zich af in de bruisende stad Jakarta, de hoofdstad van Indonesië. Het is een mengeling van visuele roman, verhalend avontuur en ritmegame, afkomstig van de maker van Coffee Talk en What Comes After.
Kruip in de huid van Rama, een jonge muzikant die moeite heeft om zijn leven weer op te pakken na de dood van zijn vriendin, Cinta.
Zijn beste vrienden en bandleden zijn vastbesloten om hem te helpen door te gaan met leven, maar Rama zit ondertussen al een jaar muurvast. Hij verwaarloost zijn muziek, zijn geestelijke gezondheid en zijn relaties.
Om alles nog moeilijker te maken, hoort hij Cinta's stem in zijn hoofd en weet hij niet of het haar geest is of zijn eigen verbeelding.
Rama's band heeft over een maand een cruciaal optreden. Als hij zijn muziek niet serieus gaat nemen en de nieuwe nummers schrijft die hij de band heeft beloofd, zal de band zonder hem verdergaan.