A Place for the Unwilling
Een vertakkend verhalend avontuur gesitueerd tijdens de laatste 21 dagen van een stervende stad. Elke beslissing die je neemt, vormt je omgeving en het lot van de stad. De klok tikt echter - en de stad gaat verder, met of zonder jou.
Een combinatie van voortreffelijke verhalende diepgang en verkenning met een merkwaardige opstelling - en een vleugje Lovecraft - A Place for the Unwilling is een rijke verhalende ervaring waarin de keuzes van de speler er echt toe doen, gesitueerd in een Dickensiaanse wereld vol kleur en angstaanjagende nachtmerries.