Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Konami laat de zenuwen door je lijf gieren met de definitieve director's cut van de eerste Metal Gear Solid, onder de bezielende leiding van de oorspronkelijke maker Hideo Kojima en Mario-meesterbrein Shigeru Miyamoto. Gruwelijk spannend door de schaduwen sluipen, schietsecties waarvan je hart gaat bonzen en gadgets te over in dit spannende verhaal waarin je de geheimen ontrafelt achter de overname van een basis waar nucleair afval verwerkt wordt - waarbij je graphics, onderdelen en tussenfilmpjes tegenkomt die je alleen op de Nintendo GameCube zult aantreffen.