Konami give you the creeps with the definitive director's cut of the first Metal Gear Solid, guided by original creator Hideo Kojima and Mario mastermind Shigeru Miyamoto. Deliciously tense shadow-walking, heart-pumping bursts of gunfire, and gadgets aplenty, as you uncover the secrets behind the capture of a nuclear disposal facility - and encounter visuals, features and cut-scenes unique to Nintendo GameCube. Check out our full review using 'Related Links' below.