Spin Six is een puzzelspel dat het genre een frisse impuls geeft. In het spel draai je genummerde panelen om horizontale of verticale liijnen van hetzelfde nummer te maken en ze van het bord te spelen. En hoewel dat eenvoudig klinkt, is het heel uitdagend om combo's van genummerde panelen te maken voor nog meer punten! Er zijn vier unieke spelstanden, allemaal met verschillende moeilijkheidsgraden. De Puzzle-stan bevat bijna 200 puzzels, onderverdeeld in One-Turn- of Chain-categorieën. Of je kunt je vaardigheden testen in in de Time Attack-stand. Leg jezelf een tijdslimiet op in de Score Attack-stand (gebruik de Spinnerator om Fever Time te activeren en je score echt een boost te geven!). In Chain Challenge tenslotte, moet je zoveel mogelijk combo's maken in een keer. Met gemakkelijk te begrijpen, maar diepe gameplay, wordt het tijd dat je Spin Six eens uitprobeert!