Music on: Electric Guitar
Do software bevat met meer dan 950 beschikbare akkoorden die je kunt zien en beluisteren, een ongelofelijk realistisch geluid en 3 pedaaleffecten: Distortion, Flanger en Delay. Daarbij komt nog een speciaal scherm voor melodieën en 32 sneltoetsen voor akkoorden!