Music on: Electric Guitar
The coolest Electric Guitar in your pocket!Transform your Nintendo DSi into the most incredible electric guitar and your stylus into a pick. You will be amazed at how easy it is to play your favourite songs, even if music isn't your thing!With an unbelievably realistic sound and a 950+ chord catalog that you can see and hear, you also have 3 pedal effects: Distortion, Flanger & Delay. On top of all that there's even a special screen for melodies and 32 chord short-cuts!