Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Electroplankton is ontwikkeld door multimediamuzikant Toshio Iwai. De Electoplankton zijn in het water levende 'instrumenten' die je bespeelt om een onbegrensde verscheidenheid aan aan geluiden en beelden te produceren!Sun-Animalcule beginnen hun leven als eieren en brengen licht en geluid voort tijdens het verlopen van hun korte levenscyclus. Hun toonhoogte verandert afhankelijk van waar ze groeien. Geniet van het spektakel en zie ze voor je ogen groter worden, wanneer hun plaats wordt ingenomen door de maanvormige Falcato.Met de Performance-stand creëer je unieke composities en met de Audience-stand kun je de Electroplankton helemaal los laten gaan!Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.