Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Electroplankton is ontwikkeld door multimediamuzikant Toshio Iwai. De Electoplankton zijn in het water levende 'instrumenten' die je bespeelt om een onbegrensde verscheidenheid aan aan geluiden en beelden te produceren! Marine-Crystal zijn planktonwezens die op sneeuwvlokken lijken. Ze drijven op het water in clusters van 35. Als ze aangeraakt worden, tollen ze rond en brengen ze levendige geluiden voort. Als je ze herhaaldelijk aantikt, groeien ze voor je ogen. Ze worden geboren in één van vier rechtlijnige vormen: driehoek, vierkant, vijfhoek en zeshoek. De toonhoogten van hun geluiden worden bepaald door hun vorm. Met de Performance-stand creëer je unieke composities en met de Audience-stand kun je de Electroplankton helemaal los laten gaan! Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.