Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Electroplankton is ontwikkeld door multimediamuzikant Toshio Iwai. De Electoplankton zijn in het water levende 'instrumenten' die je bespeelt om een onbegrensde verscheidenheid aan aan geluiden en beelden te produceren!Luminarrow bewegen in unieke, pijlvormige formaties en brengen geluiden voort die in toon veranderen, afhankelijk van hun richting. De vier soorten Luminarrow – rood, geel, groen en blauw – produceren allemaal een eigen, onderscheidende toon. Bouw een netwerk van Luminarrow om prachtige melodieën te creëren.Met de Performance-stand creëer je unieke composities en met de Audience-stand kun je de Electroplankton helemaal los laten gaan!Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.