Crystal Monsters
Als Neo-Seed met de kracht om monsters te zien en te trainen, begin je aan een reis om 160 monsters te verzamelen en de allergrootste Monster Breeder te worden! Verken een enorme wereld, ontmoet nieuwe vrienden en rivalen en vecht met vaardigheid en strategie om te winnen! Wordt een meester in de negen elementen, train je monsters door ze te laten vechten, leer ze nieuwe bewegingen en groepsaanvallen en fuseer ze om hun ware potentie te laten ontwaken. Met de camera aan de binnenkant van je Nintendo DSi kun je zelfs je favoriete monsters aanpassen.