Crystal Monsters
As a Neo-Seed with the power to see and train monsters, it's time to set off on a journey to collect over 160 monsters and become the greatest Monster Breeder! Explore a vast world, meet new friends and rivals and battle with skill and strategy to win! Master the nine elemental types, train your monsters through battle, teach them new moves and team attacks and fuse them together to unlock their true potential. You can even customise three of your favourite monsters using the inner camera.