Ancient Tribe
Ancient Tribe is een realtime strategiespel waarin de speler de rol speelt van de god van een oude stam. Jij bepaalt hun jaag- en verzamelgedrag en zorgt voor stamuitbreiding door het gebruik van hulpbronnen en het opwaarderen van hun technologische middelen en uitrusting. Als de primitieve stam zich tot een bepaald niveau ontwikkelt, bouwen de stamleden een monument als eerbetoon aan jouw macht.