Ancient Tribe
Ancient Tribe is a top view real-time strategy game in which the player acts as the God of this ancient tribe. You control their hunting, collecting resources, and also increasing the population by making use of the resources, upgrading their technologies and equipment. When the primitive tribe develops to a certain level, they will build a Miracle to pay tribute to your mightiness.