WWE SmackDown vs. Raw 2008
In woelige tijden heb je talent en een beetje geluk nodig om het te kunnen maken. Je zult echter ook in topvorm moeten zijn als je de ring in stapt in WWE SmackDown vs. Raw 2008 voor Nintendo DS!
Hoe ziet een jaar uit het leven van een worstelaar eruit? Ontdekt het met de WWE Season Mode. In deze stand doorloop je drie aparte verhaallijnen uit de wereld van Smackdown, Raw of ECW. Je verzamelt daarbij trainingstijdtekens, waarmee je toegang krijgt tot minigames op het touchscreen. Je zult tijd besteden aan krachttraining, je conditie verbeteren door touwtje te springen of je frustratie botvieren op een boksbal. Als je de beste wilt zijn, zul je er hard voor moeten werken! Om aan de winnende hand te blijven, zul je voorwerpen moeten vinden waarmee je een streepje voor krijgt in de ring. Een welgemikte stoel of moker kunnen wonderen bewerkstelligen.
Om kampioen te worden, zul je wel een beetje hulp nodig hebben. Je zult vrienden moeten worden met de andere supersterren en hun unieke verzamelobjecten moeten verdienen om te zorgen dat ze klaar zijn voor de strijd. Doe voldoende hand- en spandiensten voor hen en misschien worden ze uiteindelijk wel bondgenoten van je. Als het je te heet onder de voeten wordt in de ring, kunnen zij voor jou de hete kolen uit het vuur halen.
Je zult de hele wereld rondreizen en je 18 keer door een WWE-strijdperk moeten worstelen. Je kunt je resultaten in de statistieken oppoetsen door secundaire titels zoals de Intercontinental Championship of de United States Championship te winnen. Blijf alleen wel gefocust op de grootste prijs: het winnen van de World Heavyweight Championship, WWE Championship of ECW Championship.