WWE SmackDown vs. Raw 2008
In turbulent times, it takes talent and a little luck to rise through the ranks You’ll need to be at the top of your game as you step in the ring with WWE SmackDown vs. Raw 2008 for Nintendo DS.
What is a year in the life of a wrestler like? Find out in the WWE Season Mode. You’ll play through three separate storylines from the SmackDown, Raw or ECW universe. In this mode, you’ll collect training time tokens that give you access to Touch Screen mini-games. You’ll spend time on the weight machine, increase cardio by jumping rope or work out your frustrations on the punching bag. If you want to be the best, you’ll need to put in the work! For more of an edge, you’ll need to find foreign objects to gain an advantage in the ring. A well-aimed chair or sledgehammer can work wonders.
To become the champ, you’re going to need a little help. You’ll need to befriend other superstars and earn their unique collectibles to help power them up. Do enough grunt work for them and they may even become your ally. Then, when things get too hot in the ring, you can call them in to run interference for you.
As you travel around the world, you'll grapple in 18 WWE venues. You can boost your stats by winning secondary titles like the Intercontinental Championship or the United States Championship. Just don't forget to keep your eye on the bigger prize: winning the World Heavyweight Championship, the WWE Championship or the ECW Championship.