Time Hollow
Heb je ooit wel eens gewild dat je de tijd terug kon draaien om fouten recht te zetten? Dat is nu mogelijk en wel in een zaak van leven of dood, in het meeslepende Time Hollow voor de Nintendo DS. Horo Tokio is een gewiekste jonge student die op zijn zeventiende verjaardag wakker wordt om er achter te komen dat zijn ouders verdwenen zijn. Het vreemde is echter dat ze twaalf jaar geleden al verdwenen waren...
Horo realiseert zich uiteindelijk dat hij zich in een soort van alternatieve realiteit bevindt. Hij bemachtigt een mysterieuze pen waarmee hij terug naar het verleden kan keren en neemt de gelegenheid aan om alles dat mis is gegaan, recht te zetten. Maar je kunt niet onbeperkt met de tijd blijven experimenteren – de gevolgen blijven niet uit! Met de stylus van de DS teken je cirkels op het touchscreen, waarmee de tijd gemanipuleerd kan worden. Horo's verhaal neemt de meest onverwachte wendingen, terwijl hij op zoek gaat naar de oplossingen van de mysteries die zijn verleden, heden en toekomst in hun greep houden.
Time Hollow is een waar feest voor de ogen, compleet met verbluffende anime-tussenfilmpjes en gedetailleerde omgevingen, waarin vele geheimen liggen te wachten. Naast het creëren van poorten in de tijd, kun je met de stylus ook achtergrondinformatie over personen en voorwerpen opvragen, door er een cirkel omheen te tekenen. Leer de gevolgen van jouw acties en kom er achter of de geschiedenis ooit werkelijk veranderd kan worden.