Time Hollow
Have you ever wished you could go back in time and change history? Well, now you can and it’s a matter of life and death in the engrossing Time Hollow for Nintendo DS. Horo Tokio is a streetwise young student who wakes from a nightmare on his 17th birthday to find that his parents are missing. The strange thing is – they went missing 12 years ago...
Horo comes to realise that he’s in some sort of alternate reality, and when he comes across a mysterious pen with the ability to lead him into the past, he decides to grasp the opportunity and right the wrongs that have occurred. But time cannot be meddled with indefinitely – at some point there will be repercussions! Using the DS stylus on the Touch Screen to draw circles through which time can be manipulated, Horo will encounter numerous twists and turns as he strives to uncover the mysteries that surround his past, present and future.
Time Hollow is a visual feast for the eyes, with stunning anime cut-scenes and detailed backgrounds that hold many secrets to be uncovered. As well as creating gateways in time, the stylus can be used to find out detailed information on any person or item of interest by drawing a circle around them. Witness the consequences of your actions and discover if history can ever really be altered.