Meteos
Nooit eerder heb je zo'n razendsnelle en explosieve puzzelgame beleefd! Het Melkwegstelsel wordt gebombardeerd met meteorieten vanaf de duistere planeet Meteo en alleen jij en je Stylus kunnen ze stoppen. Probeer de verwoestende blokken die naar beneden vallen naar type en kleur te rangschikken om ze linea recta terug de ruimte in te schieten. Speel op 30 verschillende planeten (elk met een eigen zwaartekracht die de manier van spelen beïnvloedt) in Star Trip Mode, overleef de nimmer aflatende storm van Deluge Mode of speel draadloos tegen maximaal drie anderen met slechts één Game Card. Hoe meer je speelt, hoe meer extra's beschikbaar komen. Alle succesvol teruggeschoten blokken worden omgezet in cash waarmee je nieuwe planeten, voorwerpen, onderdelen en spelstanden vrij kunt spelen. Dezelfde creatieve breinen die eerder klassiekers als Space Channel 5, Rez, Kirby en Super Smash Bros. maakten leveren met Meteos opnieuw een knaller van een game af die zich prima thuis zal voelen in je Nintendo DS...