Meteos
Puzzle games don’t come any more fast and frantic than this! The galaxy is being bombarded with meteors from the evil planet Meteo and only your stylus skills can stop them.As the blocks rain down, you must line up matching types and colours and send them blasting back into space. Play across 30 different planets (each with varying gravities that affect the way you play) in Star Trip mode, survive the everlasting onslaught of Deluge mode, or link up wirelessly with up to three friends using only one Game Card for furious multiplayer action.Plus, the more you play, the more you unlock. All successfully jettisoned blocks are banked as currency with which to buy new planets, items, features and game modes.Created by the same designers that worked on such classics as Space Channel 5, Rez, Kirby and Super Smash Bros., Meteos’ meteoric rise in puzzle popularity is assured!