The Cube
Op je Nintendo 3DS is het spel verder hetzelfde, alleen zijn er nog een paar extra uitdagingen en nieuwe speelwijzen. Je kunt zelfs vrienden en familie uitdagen om te kijken wie er uit het juiste hout is gesneden. En omdat je voor de lol speelt en niet om echt geld, kun je het zo vaak je maar wilt spelen.