Radiant Historia: Perfect Chronology
In Radiant Historia: Perfect Chronology reis je opnieuw door de tijd dankzij de kracht van de White Chronicle. Deze geliefde klassieker is een uitgebreide versie van de originele Nintendo DS-game. Het avontuur bevat extra gameplay met meer verhaalelementen, een opgefriste weergave en nieuwe manieren om het avontuur te beleven!
Het continent Vainquer wordt geteisterd door oprukkend zand en verandert langzaam maar zeker in een barre woestijn. Spanningen lopen hoog op en er breekt oorlog uit over de eigendom van de laatste stukken vruchtbaar land. Stocke, een geheim agent van Alistel, ontdekt op een van zijn missies de krachten van White Chronicle-relikwie en zal hiermee de fouten uit het verleden moeten rechtzetten om de wereld te redden van de ondergang. In deze versie van de game leert het nieuwe, mysterieuze personage Nemesia hem alles over de geschiedenis van zijn wereld. Ook wordt er een derde tijdlijn geopenbaard waarin het effect van zijn acties wordt verhaald in episodes met "wat-als"-scenario's.
Dankzij nieuw vormgegeven personage, voice-overs, muziek van de oorspronkelijke componist Yoko Shimomura en extra moeilijkheidsniveaus is Radiant Historia: Perfect Chronology een opgefriste versie van een alombekend en geliefd verhaal. De game bevat ook het oorspronkelijke verhaal, plus een spannend nieuw plot in de Perfect- en Append-standen. In Append speel je de originele, onveranderde game. Daarna heb je optie om een 'New Game+' te starten met de extra content. Wie echt geen geduld heeft kan in de Perfect-stand meteen aan de slag met de nieuwe versie.
De echte JRPG-fan komt op en top aan z'n trekken met een spannend vechtsysteem, gedenkwaardige personages en de meeslepende tijdreizen van Radiant Historia: Perfect Chronology.