Wizdom
De bewoners van het land Wizdom gebruiken graag transformatiedrankjes om van uiterlijk te veranderen. Het zijn beroemde meesters in de kunst van het drankjes brouwen, die hun ambacht sinds het begin der tijden hebben geperfectioneerd. Ze zijn onovertroffen in het combineren van blobs.
Wizdom is een uniek spel dat je uitdaagt om hordes veeleisende klanten tevreden te stellen. Reis door de vier rijken en laat zien wat je waard bent tegenover bewoners en bewakers! Ga op zoek naar nieuwe ingrediënten en legendarische kostuums, en leer hoe je hun buitengewone krachten gebruikt.