Hazumi
Hazumi is een game vol actie en puzzels waarin je een gekleurde bal bestuurt. Je doel in elk level is om alle kristallen blokken te vernietigen. Je kunt een blok alleen wegspelen als het dezelfde kleur als de bal heeft. Je vindt dodelijke valstrikken en doolhoven op je pad, dus gebruik je grijze cellen!
Hazumi heeft meer dan 100 puzzels, een leveleditor, pixel-art graphics en fascinerende gameplay. Deze game houdt je dagenlang bezig!