Hazumi
Hazumi is a game of action and puzzle-solving, where you control a coloured ball. Your goal in each level is to destroy all the crystal blocks. You can only remove a block if it matches the colour of the ball. Deadly traps and labyrinths will stand in your way, so use cunning to your advantage!
Featuring over 100 puzzles, a level editor, pixel art graphics and immensely addictive gameplay, Hazumi will keep you entertained for days!