GLORY OF GENERALS
Glory of Generals is een turn-based strategiegame die zich afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog. De game bevat 64 campagnes die je kunt spelen tussen 1939 en 1945. Glory of Generals neemt je mee naar het westelijke front, het oostfront, Noord-Afrika en Antarctica. Neem het bevel op je in bekende operaties zoals de Blitzkrieg, de slag om Stalingrad, El Alamein en operatie Overlord.
Als bevelhebber van de geallieerde legers of de troepen van de asmogendheden kun je bases verbeteren, eenheden repareren en zelfs bevorderd worden tot maarschalk. Doe een beroep op 102 beroemde generaals, onder wie Eisenhower, Rommel, Patton en Zjoekov.
Om te winnen moeten spelers vertrouwd raken met de verschillende soorten eenheden. Zo bewegen tankeenheden zich maar langzaam voort op bergachtig terrein, en kan de infanterie bunkers bouwen die tanks en artilleriebeschietingen kunnen weerstaan.