GLORY OF GENERALS
Glory of Generals is a turn-based strategy game set during World War II. It features 64 campaigns between 1939 and 1945, including the Western Front, the Eastern Front, North Africa, and Antarctica. There are also well-known battles, such as Blitzkrieg, Battle of Stalingrad, El Alamein and Operation Overlord.
As a soldier with the either the Ally or Axis forces, you can upgrade bases, repair troops or get promoted to Marshal. Call upon 102 famous generals for help, including Eisenhower, Rommel, Patton and Zhukov.
In order to win, players must master the complexities of combat, such as armoured troops moving slowly in the mountains, or infantry being able to construct buildings that defend against tanks and artillery.