Code of Princess
Als knokspel met elementen van klassieke arcade zijwaarts scrollende beat 'em ups en de personageontwikkeling van een RPG, geeft Code of Princess hardcoregamers een gloednieuwe draai aan hun favoriete gamegenres. Tot vier spelers kunnen samen uitdagingen aangaan of het in een competitieve vorm tegen elkaar opnemen. Beide speltypen zijn lokaal of online beschikbaar via Nintendo Network.