Best of Mahjong
Best of Mahjong bevat 404 verschillende driedimensionale Mahjong-layouts en iedere layout biedt miljoenen verschillende sets. De stijl en interface van de game zijn zodanig ontworpen dat je op een intuïtieve manier kunt spelen met de Nintendo 3DS-stylus of richtingsknop.