Air Battle Hockey 3D
De basisregels zijn bekend: gebruik een racket om een bal in de goal van de tegenstander te krijgen. De eerste die tien punten scoort wint.
Het spel is voorzien van speciale vaardigheden en doelen. Er zijn zes verschillende aanvallende en verdedigende vaardigheden. Speel agressief en val aan met de Bliksemschichtvaardigheid die de richting van de bal verandert tijdens de vlucht, wat je tegenstander op het verkeerde been zet terwijl je een doelpunt scoort. Speel defensief en gebruik de Hyperracketvaardigheid om je racket te vergoten en zo je doel beter te kunnen verdedigen.