Air Battle Hockey 3D
The basic rules are familiar: use a racket to hit a ball into the opponent's goal. The first one to score ten points wins.
The game features special Skills and Targets. There are six different offensive and defensive skills. Play aggressive and attack with the Lightning Shot skill which changes direction of the ball during mid-flight, tricking your opponent in scoring a goal. Play defensive and use the Hyper Racket skill to increase the size of your racket improving protection of your goal.
In addition to the Two-Player Battle Mode, there is also Endless Mode, a squash-like game where you compete for a high score.