Zombie Army 4: Occult Karl Bundle
Met occulte symbolen die gloeien op zijn lijkbleke huid, iets akeligs dat door zijn aderen stroomt en holle ogen die glinsteren met een onheilspellend licht – je zou kunnen zeggen dat Karl een oppepper heeft gehad, maar dan heb je het helemaal mis.