Zombie Army 4: Dead War
Hitlers hordes zijn terug in deze zenuwslopende shooter van de makers van Sniper Elite 4! Afschuwelijke occulte vijanden, epische wapens en een huiveringwekkend nieuw verhaal voor maximaal vier spelers wachten op je in het Europa van de jaren veertig. Vecht om de mensheid te redden van een ondode ondergang!