Vault Boy-masker en Vault 111-pak
Je kunt nu het kostuum voor Mii-cyborgs kopen dat is gebaseerd op Vault Boy uit de Fallout-serie! Het pak, het blonde haar en de ontwapenende glimlach zijn allemaal perfect nagemaakt. Bestuur de mascotte van de Vault-Tec Corporation, die is uitgerust met zijn futuristische dienstwapen, en meng je in de strijd!