Vault Boy Mask + Vault 111 Jumpsuit
Vault Boy's costume from the Fallout series is now available for Mii Gunners! The jumpsuit, blonde hair, and disarming smile have been re-created perfectly. Control Vault-Tec Corporation’s mascot, equipped with a futuristic sidearm, and join in the battle!